Thursday, September 15, 2011

Thursday, January 20, 2011

F.I.N.A.L O.O.H F.I.N.A.L

Selame ni pejam celik..pejam celik..
\/
\/
Dah Tahun Akhir
\/
\/
PSM aka Final Year Project
\/
\/
Latihan Industri
\/
\/
Graduation
\/
\/
Keje pulak lagi nak baya Utang PTPTipu
\/
\/




Tunang Pastu Kawen nak jage Family Lagi
\/
\/
G Haji..Dapat pulah Hajjah
\/
\/
Bila masa sampai juga ke waktu usia Tua
\/
\/
Walau apa pun yang kita rancang x semestinya akan tertunai..kerana semua itu
datang Dari Allah s.w.t yang memperkenannkan..kita cuma hanyamampu merancang dan
Allah akan Menentukan.. =))

Sunday, January 16, 2011

H.U.J.A.N

         Hujan a.k.a air yg jatuh dari langit apabila awan mendung sudah sarat mengandungkan air..nak dijadikan

cerita, MELAKA skarang ni selalu je hujan..waktu2 yang paling selalu ujan adalah waktu ptang..pukul 6 je

dah mula gelap dek kerana awan mendung telalu bnyak..

       Bagi yang pergi kerja / kampus bawak kereta mesti x ada masaalah untuk redah hujan ni..tp bermasaalah

dengan "jem" yg melampau lah..hehe..Tapi yag naik motor ni pulak tepaksa meredah hujan dengan basah

kuyup. So bagi diorag yg naik moto ni, nanory sarankan, pakai baju ujan yag set sekali dengan swluar ok.

Mcm  gambar kat bawah ni.

set baju hujan untuk yang bawa motor
 hujan jugak adalah rahmat allah.. banyak kelebihan yang allah berikan tentag hujan. salah satunya air..kalo x

ada air, bumi kering. manusia akan mati tnpa air, haiwan dan tumbuhan jugak akan mati. jadi jgan lah

merungut bila hujan turun. kerana hujan itu allah yang jadikan.